Köszi, már csak jó is legyen..
A 12V-os akku teljesen le volt merülve, valószínűleg kuka, de azért megpróbálom feltölteni. Tettem be egy kis akkut, a műszefal életre kelt, a világítás, szellőzés, fűtés működik, csak a duda rossz.
A meghajtó akkut kiszedték, de amúgy sem akartam ólom aksikat, befér viszont 28 db Nissan Leaf cella az ülések alá, azzal 100 km felett kellene lennie a hatótávnak, de majd látjuk mennyit fogyaszt. Elég magas, a légellenállása nagy lehet.
A hajtás rendkívül egyszerű, egy ac motor van összeépítve a hajtóművel, ebben a csapágyakon kívül nincs más kopó alkatrész. Curtis vezérlő van benne, ami legendásan megbízható, és van hozzá programozónk, ami még jól jöhet, ha le van korlátozva a sebesség 45 km/h-ra. A Stellában sokkal kisebb motor van, éz az id simán megy 50-et. Óra szerint 55-öt is :)
Ami meglepett, hogy hátul kettős keresztlengőkaros futómű van, mint egy sportkocsiban. A rugózás nagyon kemény, de most hiányzik kb. 200 kg akku a kocsiból. Viszont a lítium akku csak 100 kg lesz, a fagyi hűtő 50 kg, +20 liter víz, meg a fagyi jön még hozzá, lehet pattogni fog ezeken a rossz utakon.