Sziasztok!
Akkora távolság biztos elegendő,de elsőre egy próbadarabon szerintem teszteld le a tengelyfuratokat kisebb távolsággal,
ha a sínen (motor nélkül) kézzel tudod előre-hátra tologatni és lazán forognak a kerekei,akkor jó.
Lehet,hogy elég a tized,de az is lehet,hogy tényleg kell oda a 0,25mm,mert 0,5-ös Csörgő fogaskerekekről beszélünk.
Számomra nem teljesen világos a csiga alatt lévő dupla-dupla fogaskerék téma:
Gondolom a csiga alatt van egy csigakerék / fogaskerék kombó és alatta jön egy dupla fogaskerék a lassítás végett,ami ennél a hajtásnál elengedhetetlen,különben száguldani fog...
Szerintem életképes az ötlet,lehet jó,én is valami ilyesmit szoktam csinálni és egészen finoman működik a sok fogaskerék ellenére is.
Hotto:
A vaksúly tengelyét nem szükséges meghajtani,simán megforgatják azt a rudazatok,
pl. a Piko br102-esnél (A26) csak az első tengelyt forgatják meg, a vaksúlyt és a második tengelyt is az az egy viszi magával, ettől függetlenül tökéletesen jól működik.
Rézgaras dupla csigás megoldása is teljesen jó,viszont én nem szívesen mondok le a lendkerékről -vannak jótékony hatásai a dupla csigással szemben-,ezért arról csak kényszerből mondanék le.
(Végezetül megjegyezném,ha van lehetőséged M0,4-es fogaskerekek beszerzésére,akkor inkább azzal csináld meg a hajtást,szerintem a 0,5-ös már durva ide egy picikét.)
Üdv.:Korongos