Elindultam a lejtőn! Íme néhány fotó, hogy mire számíthattok egy megbontás esetén.
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/0/1/2/THM_0016001012.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/0/1/3/THM_0016001013.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/0/1/4/THM_0016001014.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/1/0/1/5/THM_0016001015.jpg)
30x30x1,5-es zártszelvény lesz a keresztgerenda, 20x30x1,5 a vázkeret, 20x20x1,5 a felépítmény, 4 mm vastagságú bakelit táblákból lesz az alja (3 db 90x200).
A vékony falú zártszelvény beszerzése nem egyszerű feladat, de próbálkozom erősen a súlycsökkentés miatt. Nagyjából 150 kg plusz súlyra számítok, amit az alváz gond nélkül bírni fog. A torziós futómű is túl van méretezve rajta, de ha mégsem, akkor kap egy 1,5 tonnásat. A vonófejet viszont cserélni kell egy nagyobbra, az már ezt a terhelést sem igazán bírta.
Szóval, messze van még az alagút vége :)