Nem ismerem az akkori munka módszertanát.
Többen kifogásolták.
Az elővárosi közlekedésben a vasútra támaszkodás a jövő útja.
Keserédesen azt lehet mondani Debrecenben van hová fejlődni.
Vidéki városainknál , a 23 MJV-nél igen csekély ez az arány.
- Salgótarjánnál kb. 1% alatti lehet,
- Egernél kb. 1%,
- Miskolcnál kb. 10% (?)
- Nyíregyházánál kb. 8 %,
- Debrecennél kb. 3-4%,
- Békéscsabánál talán 3-4%,
- Szolnokon kb. 30%.........................az egyik legmagasabb az országban,
- Szegednél 2%,
- Hódmezővásárhelynél kb. 2-3%,
- Bajánál kb. 1%,
- Kecskemétnél kb. 3%,
- Szekszárdnál kb. 2%,
- Pécsnél kb. 2% (!)
- Kaposvárnál kb. 3%,
- Nagykanizsán kb. 4-5%,
- Zalaegerszegnél kb. 2%,
- Szombathelynél 20%-nál több (!)
- Sopronban is 15% körüli,
- Győrben 3% (!)
- Tatabányán kb. 6-8% lehet,
- Székesfehérváron 10% fölött,
- Veszprémben 2-3%,
- Érden kb. 25%.
*** = Egy 2016-os diploma tervből kimásolva.