trizs77 Creative Commons License 2020.03.14 0 1 11590

Nem ismerem az akkori munka módszertanát.

Többen kifogásolták.

 

Az elővárosi közlekedésben a vasútra támaszkodás a jövő útja.

Keserédesen azt lehet mondani Debrecenben van hová fejlődni.

 

Vidéki városainknál , a 23 MJV-nél igen csekély ez az arány.

 

 - Salgótarjánnál kb. 1% alatti lehet,

 - Egernél kb. 1%,

 - Miskolcnál kb. 10% (?)

 - Nyíregyházánál kb. 8 %,

 - Debrecennél kb. 3-4%,

 - Békéscsabánál talán 3-4%,

 - Szolnokon kb. 30%.........................az egyik legmagasabb az országban,

 - Szegednél 2%,

 - Hódmezővásárhelynél kb. 2-3%,

 - Bajánál kb. 1%,

 - Kecskemétnél kb. 3%,

 - Szekszárdnál kb. 2%,

 - Pécsnél kb. 2% (!)

 - Kaposvárnál kb. 3%,

 - Nagykanizsán kb. 4-5%,

 - Zalaegerszegnél kb. 2%,

 - Szombathelynél 20%-nál több (!)

 - Sopronban is 15% körüli,

 - Győrben 3% (!)

 - Tatabányán kb. 6-8% lehet,

 - Székesfehérváron 10% fölött,

 - Veszprémben 2-3%,

 - Érden kb. 25%.

 

*** = Egy 2016-os diploma tervből kimásolva.

Előzmény: ZotyaJ (11589)