Szervusztok.
Ezen a „kézifékes” megálláson már én is gondolkodtam, de kipróbálni….. . Hát azt nem. Remélem, soha, egyikünknek sem lesz szüksége rá!
A chiptuning-os oldal elég meggyőző. Köszönet érte. A garancia vége után komolyan el kell gondolkodni a beavatkozáson.
Talált már valaki valamilyen megoldást a „ciripelő” műszerfalra? Néhány poszttal korábban mintha nem csak egy panasz érkezett volna. Nálam továbbra is a B.E. oszlop mellett van valami, ami néha finoman kattog. Nem folyamatosan, de teljesen véletlenszerűen. Akár álló helyzetben is, természetesen járó motorral.
A kulcsot még nem dobtam ki, de volt már olyan, hogy a zsebemben maradt, amikor kiszálltam. Motor jár, a rendszer pedig iszonyúan kiabál, hogy nem „látja” a kulcsot. Én kívül ezt nem hallom, aki benn ül, az pedig döbbenten figyel, hogy MI VAN? Mókás.
Nekem még messze van az 1 éves kötelező szerviz (okt. vége), de a közeljövőben felhívom a környék (60-80km) márkaszervizeit. Kíváncsi vagyok, hol, mennyi a tarifa.
Végül egy kérdés. Foglakoztatok azzal a gondolattal, hogy alváz és üregvédelmet kellene csináltatni? Gépátvételkor kérdeztem a fickót, hogy mi a véleménye. Áh, nem kell ezeknek ilyen. Ezek már jó autók. Nagyjából ez volt a válasz. Aztán a közelmúltban szembejött a Totalcar-on egy cikk:
https://totalcar.hu/magazin/technika/2015/08/18/az_utolagos_alvazvedelem_ertelmetlen/
Kétségtelen, a chiptuning sokat javít a motor élettartamán (feltéve ugye, ha szakszerűen csinálják), de mi van a vassal?
Jó utat mindenkinek!