sebike05 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 13355

Te nagyon fordítva ülsz a lovon, a fenntartás az nem az üzemanyag fogyasztással egyenlő. Minden nemű javítás karbantartás többszörös összeget emészt fel a benzines ez képest. Leírtam, hogy más a turbó kényelmesen fel lehet húzni 160 LE ig is nekem volt 7 évig első évben túlhúztuk 180LE felé csak a gyári fék és futómű nem erre való még a 150 is sok neki! A féknek futómű ék az is számít hogy 150Kg val nagyobb súlyt cipel és azt kell megfogni és megnézem mikor megy 220at mint a húzott dízel és véletlenül van a nagyobb teljesítményű autókon gyárilag nagyobb fék. És egy újdonság neked a jobb fékkel hamarabb megáll egy autó. Fenntartásbeli különbség alap szerviz esetén olajcsere és vezérlés duplája, kuplung 6xosa,porlasztó felújítás cirka 200,gázolajszűrő ház ennyi idősen elrepedő 40.000,klimahűtő csak gyári 130.000,jobbos toldott féltengely szintén szétrádodik gyári van csak  ezek mind többszörös költségek a benzineshez képest ez fogyasztásban sose hozza be a 2 liter különbséggel! Mellesleg használtan is kevesebbet ér a dízel és akkor a részecskeszűrő regenerációrólég nem is beszéltünk ha rövidtávon van használva! De te biztos sokat tudsz pár hónap használat után

Előzmény: Törölt nick (13352)