Szó szerint idézem a BMW magyarországi ügyfélszolgálatának erre vonatkozó visszajelzését a kérdésemmel együtt:
Én: Roppant kellemetlen, hogy évekkel ezelőtt eladtak egy olyan gépkocsit Magyarországon, amely fizetett szolgáltatásainak folytonosságára semmilyen garancia nem volt...
Ügyfélszolgálat: Igen, ez valóban kellemetlen szituációt teremtett, de előzetes információnk szerint idén januárra ígérték a "store" hazai bevezetését, mostani információk szerint viszont legalább ez év derekától várható...
Szóval, ez az én olvasatom szerint kb. azzal a válasszal egyenértékű, hogy: "halvány gőzünk sincs a hazai megjelenésről Uram...." :-(
Sajnos neked is csak ezt az infót tudom továbbítani.....
Véleményem szerint nem is lenne ezzel gond, csak akkor lehessen fizetni magyar bankkártyával is, ha vásárolni akarok... Vagy legalább ezt oldják meg áthidaló megoldásként