Gratulálok az autóhoz.
Pár gondolat ami még nálam is előjött ill. válaszolva néhány kérdésedre.
Magyarosítás nem lesz a ford szerint soha... ezen én is meglepődtem. A neten már hirdeti egy cég, a sync 3 magyarítását Budapesten.
Nem tudom, hogy szabályzatba ütközik ha kiírom ide a webcímüket, ha nem akkor szívesem megosztom.
Az első parkolóradar beépítése utólag ami nem fordos az nehezebb mint a hátsó, jelentősen.
A mai világban már sajnos csak olyan "okos" autók vannak ami nekem is egy rémálom, mint 628 féle szenzor, elektronika, intelligens ezaz, túlbonyolított baromságok...de
ez csak nekünk okoz gondot én is 50+ vagyok pedig anno a 90' évek elején informatikusnak tanultam.
Viszont a mai gyerekek már tablettal a kezükben születnek nekik ez a fostenger alapvető és elengedhetetlen.
Amúgy semmilyen kárt nem tudsz tenni ezekben, kivéve ha rendszerfrissítés közben lehúzod az akkusarut...:)
A fogyasztással én sem tudok dűlőre jutni, az előző kocsimmal egy tank gázolajjal kb.66 liter 1100-1150 km után kellett csak tankolni.
Ma egy 350 km -es etap után javarészt főút és autópálya, szigorúan 90-100 ill 120-130 km/h tempónál "tojással a gázpedál alatt" 6,5 átlag jött ki
ez egy 2 literes dízelnél sok...nagyon.
A fogyasztásbajnok autóm egy 2014-es 520D biturbó F11-es BMW volt azzal 4,2-4,8 volt és nehezebb volt 150kg -al, ja és 184 Le.
A vezetőülés nekem nagyon kényelmes bár azt hiszem,hogy az st line ülések másak mint a business felszereltségű. Én 187 cm és 88 Kg vagyok de úgy
szálok ki 3-400 km után mintha fotelban ültem volna.
Elkövettem azt a hibát hogy csináltam egy mykeyt és nem tudom törölni sehogy. Valahogy bennmaradt a sávtartó bekapcsolása és minden indulás után bekacsolja azt a baromságot.
Nem tudom megváltoztatni ill. törölni sehol és sehogy.
Az automatikus csomagtér lábrugós érzékelőjét meg szerintem kiiktatom ha lehet, mert mindig kinyitja ha elmegyek a kocsi mögött.
Már lopakodó üzemmódban merek csak a kocsi mögött közlekedni.