Az a baj, hogy szopacs a tető. :-(
Ha csak pici baja van, akkor OK, de ha nem......
Egy - kettőt csináltunk, de az elfogadhatósági bekerülés költségein belül nem lehetett 100%-ra csinálni. Az összes csúszkát, bowdent, bowdenhajtó fogaskereket kicseréltünk és úgy sem volt jó teljesen. Szétborítottuk az egészet, végignéztük, de pl. az új bowdenek nem mentek tökéletesen a bowdenvezetőben. Hiába, mostuk, tisztítottuk, nem lett tökéletes. Az új bowdenvezető meg vagy fél ajtóval együtt volt, aztán kiderült, hogy a fém tetőív illeszkedésénél is van egy pici baj, egy kis ugrás, ezt simán nem is lehetett volna javítani, majd összerakva kiderült, hogy a tizenéves tetőponyva mind hosszában, mint keresztben össze van menve és feszíti össze az egészet, tehát ponyvát is kellett volna cserélni újra. (akkor lett volna csak a ponyva valami 220e)
Egyszóval összeadva az egészet, hogy teljesen jó legyen a tető a komplett autó ára lett volna újból és még a javítási költség sehol. :-(
Persze nem mindegyik van ilyen állapotban, de nagyon sok tényezőtől függ, hogy jól működjön és alig van, aki elvállalja a fentiek miatt.