A kínaiak elkezdtek szélhámoskodni az elmúlt 2-3 hónapban.
Ilyen régebben sosem volt, hogy 30 rendelésből 17 nem érkezik meg 2 hónapon belül.
A módszereik az alábbiak:
1.
a fizetés után kiadja a Sendungsnummer-t, azaz mintha feladná a postára.
Utána meg semmi bejegyzés, ráadásul úgy adja meg a szállítási határidőt, hogy az 30-80 nap között
van. Ebben az a trükk, hogy 60 nap után a megrendelt termék törlődik a rendelési listádból,
még negatív értékelést sem lehet nekiadni
2.
a fizetés után kaidja a Sendungsnummer-t, de rögtön jön a mail, hogy jajj-jajj-jajj, ő
egy 5 csillagos eladó, a kínai posta túlterhelt, ha késik az áru, akkor nehogy negatív
értékelést adjál, inkább beszéljétek meg a dolgot.
Természetesen az áru soha nem érkezik meg.
Ha ilyen jajgatós mailt kapok, kérdezés nélkül azonnal vágom be neki a negatív értékelést
3.
a másik módszer, hogy amikor rákérdezel, hol a csomag, akkor jön az, hogy most nézte
meg, elvesztette a posta. Ok, akkor add vissza a pénzt.
Nem, nem , ő most azonnal küld neked egy másikat és még ajándékot is ad mellé, csak
ne adj negatív minősítést és várjál türelemmel. A csomag persze sohasem érkezik meg,
letelik a 60 nap, és ennek sem tudsz negatív értékelést adni.
Azonnal be kell neki vágni a negatív értékelést.
4.
Ez meg önmagáért beszél: 2 óra alatt Európába ért az áru....
- Dec 18, 2019
- 4:58am
- Last mile=> Destination country post, number UT832246466CN
- Dec 18, 2019
- 2:58am
- Departed from Yanwen Facility
- Dec 18, 2019
- 2:10am
- Departed from Yanwen Facility
- Dec 16, 2019
- 9:09pm
- Process completed in Yanwen Facility