Törölt nick Creative Commons License 2020.01.26 0 0 63130

A kínaiak elkezdtek szélhámoskodni az elmúlt 2-3 hónapban.

Ilyen régebben sosem volt, hogy 30 rendelésből 17 nem érkezik meg 2 hónapon belül.

A módszereik az alábbiak:

1.

a fizetés után kiadja a Sendungsnummer-t, azaz mintha feladná a postára.

Utána meg semmi bejegyzés, ráadásul úgy adja meg a szállítási határidőt, hogy az 30-80 nap között

van. Ebben az a trükk, hogy 60 nap után a megrendelt termék törlődik a rendelési listádból,

még negatív értékelést sem lehet nekiadni

2.

a fizetés után kaidja a Sendungsnummer-t, de rögtön jön a mail, hogy jajj-jajj-jajj, ő

egy 5 csillagos eladó, a kínai posta túlterhelt, ha késik az áru, akkor nehogy negatív

értékelést adjál, inkább beszéljétek meg  a dolgot.

Természetesen az áru soha nem érkezik meg.

Ha ilyen jajgatós mailt kapok, kérdezés nélkül azonnal vágom be neki a negatív értékelést

3.

a másik módszer, hogy amikor rákérdezel, hol a csomag, akkor jön az, hogy most nézte

meg, elvesztette a posta. Ok, akkor add vissza a pénzt.

Nem, nem , ő most azonnal küld neked egy másikat és még ajándékot is ad mellé, csak

ne adj negatív minősítést és várjál türelemmel. A csomag persze sohasem érkezik meg,

letelik a 60 nap, és ennek sem tudsz negatív értékelést adni.

Azonnal be kell neki vágni a negatív értékelést.

4.

Ez meg önmagáért beszél: 2 óra alatt Európába ért az áru....

  • Dec 18, 2019
  • 4:58am
  •   Last mile=> Destination country post, number UT832246466CN
  • Dec 18, 2019
  • 2:58am
  •   Departed from Yanwen Facility
  • Dec 18, 2019
  • 2:10am
  •  Departed from Yanwen Facility
  • Dec 16, 2019
  • 9:09pm
  •   Process completed in Yanwen Facility