Szia!
Biztos, hogy igaz, mert augusztusban kértem árajánlatot egy fehérre, szeptemberben már nem tudott adni az a kereskedés(olyat amilyen nekem kellett).Amit szürkét ajánlott, arra is azt mondta, minél hamarabb döntsük el.
De ahol vettük a fehéret, ott is azt mondta a kereskedő srác. Azt hiszem 5percen belül vissza is hívtam, hogy kell.
Szerintem nem érdemes kihagyni!
Ma is voltunk egy oda-vissza 400km-es kört, így belement az 1000. - k km is(1hét alatt).
Kb. 530km-re kijött 7.6l/100km-es fogyasztás, ami szerintem jó. Ebből az utolsó(mai) 400km-ben,volt országút,autóút/autópálya , város, este Pesten mentünk keresztül.
Mondjuk 110-120tempomat ahol lehetett. De 2500-3000 fordulat fölé még nem forgatom. 2500-at forog 120tempomatnál. De előzni is egyenlőre csak finom gyorsítással.
Mi imádjuk!
Sokféle autón gondolkoztunk, de nem bántuk meg hogy nem mást vettünk!
Persze vannak "hibái", mint mindegyik autónak. De ezek a "hibák" inkább azok, amit pl. Én máshogy terveztem volna.
Pl. Nekem nem tetszik a tempomat helye a kormányon, nem tetszik, hogy először mindig ki kell választanom, hogy tempomatot vagy tempolimitet akarok. Rövidnek találom a gyári gumiszőnyeget. Nem jó helyen van a belső lámpa kapcsolója. Meg ilyenek. De ezek inkább az én "hibáim". Mást lehet nem zavar.
De nagyon jó a fényszórója, a féke, a futóműve, a motor, váltó, és még sorolhatnám. A többi pedig egyéni alkat, igényfüggő.
Nekünk még meg kell szokni a 6-os váltót, a kocsi méreteit, el.kéziféket,stb.
Van egy Fiestán ami ugye kisebb, de a Kuga is ugyanolyan jól kezelhető. Ha a méreteit nem nézem, ezzel is ugyanolyan könnyedén beparkol az ember bárhova mint a Fiestával! Nagyon jól fordul! De ez nekem már akkor feltűnt, amikor az első próbaúton voltunk egy automata-váltóssal!
Ma próbáltam ki először a parkolás-segítőt . Érdekes. De szerintem nem fogom használni, max. Néha unalomból. Oda kell figyelni a sok csipogásra. De ami jobban zavart, hogy nagyon messze állt be a patkától. Jó, gondolom azért hogy ha esetleg ott egy fal, vagy egy másik autó van, akkor is ki tudjon szállni a melletted ülő. Azért még kipróbálom, hogy ez nem-e csak egyszeri eset volt. Kipróbáltam a kiparkolást is. Hát, nem díjazom azt se.
De a tolatókamera, vagy csak simán a tolatóradar tökéletes!
A tesztvezetésen olyan helyre be tudtam vele tolatni, hogy csak néztem(ez is bizonyította mennyire fordulékony, mint egy kisebb Fiesta). Abban nem volt csak tolatóradar.
Kicsit hosszúra sikeredett, de a boldogság, megelégedettség kihozta belőlem! :-)