Sziasztok!
Megvan a gépsárkány! :-)
Nagyon szuper!
Nagyon tetszik!
Nagyon...!
...
:-)
Eddig csak kb. 330km van benne, de imádjuk!
Nagyon csendes(lebuktatott ülésekkel mentünk, mert benne voltak a nyári kerekek, de még úgy se volt hangos).
A lámpái nagyon jók(bi-xenon+led)!
Ma próbáltam ki, hogy mennyi marad a kocsi előtt, mögött, mikor már folyamatosan sípol, meg pirosan világít.
Elől kb. 40centi(kapu) ,hátul kb. 23centi volt(drótkerítés). Úgyhogy van még hely bőven. Oldalt mindent jelez, kocsiemelő, kapu, tuja, stb.
Sajnos a wazet még nem sikerült hozzárendelnem, de a Google térkép működik rajta.
Nekem az ülőlap kicsit rövid, de olyan vagyok, mint egy birodalmi lépegető. Feleségem azt mondta neki tökéletes(90%-ban úgyis ő fogja használni).
A gyerek szereti, hogy nem kell az ülésmagasító, s tökéletesen kilát belőle. Na, meg a belső hangulatfény is elnyerte tetszését.
A fogyasztás jelenleg kompi szerint 7.5 ha jól emlékszem. Első telitank(a második az átvétel után) utáni számolás szerint kb. 170km-re 8.73l/100km.De ez édeskevés ahhoz, hogy a tényleges fogyasztását megállapítsuk.
Igaz, 3000 fölé nem forgattuk, 120nál gyorsabban nem mentünk.
Pillanatok alatt bemelegszik a motor.
Az ülésfűtés/kormányfűtés picit lassan melegszik be, de utána nagyon jó.
A hőfokszabályzás is tökéletes.
Nekünk fekete a tetőkárpit(ST-Line), s talán ezért (is) picit gyengének érzem a belső világítást.De lehet csak azért, mert a led inkább csak pontot világít. A csomagtér világítás viszont nagyon gyenge, pedig izzós.Az én vaksi szememnek legalábbis.
Ami zavar(egyébként nem gond), hogy túl rövidnek találom a gyári gumiszőnyeget. A Fiestánkban sokkal hosszabb.
Ami érdekes (egyébként ez se gond), hogy picik a pedálok(alu, sportpedál).
A lámpák nekünk már átadásakor párásak voltak, de engem egyenlőre nem zavar. Ma csak azért párásodott be, s csak ott ahol világított a menetfény, mert gyújtáson volt sokáig, mert bent "dolgoztam". Amúgy az egész lámpatest páramentes volt.
Szerintem egyszerű hőleadásból származó jelenség, talán a tervezők elhibázták kicsit a szellőztetést.
Azt nem tudom minek az a "zongoralakk" a középkonzolon , ráadásul ott ahol az övet csatolod, a kabátzipzár odaér,stb.
A nagyságából, kialakításából adódóan sikerül rendszeresen összekoszolnom magam a hátsó sportos lökhárítóval.
Azt hiszem röviden ennyi. Megyek enni. :-)
Ha valaki azt gondolja, hogy mennyi hiba, stb. az ne így értelmezze.
Szerintem piszok jó autó így elsőre, ezek a negatívumok meg inkább az én részemről adódnak.