Külön szimpatikus benne, hogy alapkivitelü Impression az autó. Minden benne van, ami nekem kell (klíma, tempomat, 4 elektromos ablak), de hiányoznak belöle a drágán javítható/pótolható extrák, pl. a xenon fényszóró. A jobban felszerelt/erösebb változatokkal ellentétben épeszü áron fel lehet gumizni (205/55R16 vs. 225/50R17), illetve külön pluszpont nálam, hogy putri acélfelnis :)
2 tulaj volt eddig összesen, ez is biztató, egy problémás kocsit inkább adnak kézröl-kézre, minthogy elkezdjék bele önteni a pénzt. Az utolsó 3 év vizsgapapírja üres, hibapontok nélkül vizsgázott le. Mindezektöl függetlenül persze lehet egy lelakott, széthullott fos (illetve a helyi piacot ismerve ez a legvalószínübb), de nem kezdödik rosszul a történet.
Belgiumban parádésan megy a külföldi kocsik forgalomba helyezése, pont akkora adminisztrációval és költséggel jár, mint a helyieké :) Imponál persze az is, hogy hollandiai üzemeltetésre egy ilyen autót az 1000+ eurós éves adótétele miatt sosem választottam volna magamnak, a belgáknál ez csak 360 euro egy évre (+ egyszeri 250 euro a névre írás).
Az 1.8-as motort egyébként az Alfa minden változtatás nélkül vette át a GM-töl, a Holden-eredetü JTS-ekre került csak saját tervezésü hengerfej. Eredetileg Z18XER-nek hívták és csavarra ugyanebben a formában került a faceliftes C Vectrába, meg a Saab 9-3-ba és a Fiat Cromába is, úgyhogy tapasztalat is van vele böven, meg az alkatrészelhetösége is igen jó.