Köszönöm a választ, egyelőre a kábeleket takaritottam át és tesztelem hogy előjön e hiba. A francia és a britt fórumon legtöbben egy kábelkorbács módositásra hivatkoznak, amit a gyártó adott ki, van egy toldás csatlakozóval amit ki kell iktatni, mert ott hajlamos elveszni a jel. Mindenképpen szeretném szemrevételezni a nyomásszabályzót is, egy kérdés ehhez, ha kiszedem fog ömleni a gázolaj szerte-széllyel, vagy ott nem kell ettől félni?
Ezen felül találtam egy Bosch ED15C2(ez van nekem is) doksit ahol részletesen levezetik a működést, és abban keresgéletem egy másik hibámhoz kapcsolódó dolgokat. Tünet: ha -3 és +3 fok között van a hőmérséklet, akkor dadog az autó ha csak egyszer ráadom a gyújtást és inditózok, ha 3-4szer adom rá a gyújtást és megvárom amig a relé kattanása hallatszik, akkor ugyanilyen kondiciók mellett is szép az alapjárat. Ezt irják a doksiban:
"The preheating and postheating times are determined by the ECU depending on the coolant temperature." - Kiváncsiságból megnéztem élő adattal a hideg inditást, vizhőfok -3 fok (doksi szerint 0.5s elő izzitás és 180s utó izzitás) gyújtást ráadva / preheating - inactive / -> inditózás / preheating - inactive/ -> dadogó motor alapjárat / postheating - inactive/.
Pár hete multiméterrel megnéztem az izzitó gyertyákat, mindegyiken 0.5 és 0.7 között volt az ellenállás (szerintem valamit elkefélhettem a mérésnél, föld a motorblokkon, jel a gyertya tetején). Nincs valami ötletetek hogy tudnám még pontosabban kiderteni hogy van e baja az izzitásnak relé vagy gyertya oldalon? Vagy segiteni hogy mi a megfelelő mérése az izzitó gyertyákank? Nem szivesen erőszakoltatnám meg a kis lukakat feleselgesen, még olyan érintetlenek :)
Köszi a válaszokat!