Sziasztok és BUÉK mindenkinek :)
Segítségre lenne szükségem a következő autóval kapcsolatban (307- 2002 - RHS motorkód)
Kb 1 hónapja random időközönként leállításnál nem áll le azonnal a motor, még párat fordul és fulladozva leáll. Következő indításnál pöccre indul, de APF hibát dob és beírja ezt a hibakódot P1138 (képen csatolom)
Kb 2 éve már volt gondom ugyanezzel, ott ki is derült hogy a kábel volt a ludas, meg volt már toldva azt rendberaktuk el is múlt azóta se volt vele gond idáig. Most annyi kivétellel hogy néha nehezen áll le a motor és ezután jön a hibakód is. Sikerült élő diagot csinálni, képeken láthatjátok a mért értékeket:
Ezen a képen a hibakód van:
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/0/7/0/THM_0015898070.jpg)
Ez a kép alapjáraton készült hideg motornál:
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/0/6/8/THM_0015898068.jpg)
Ez a kép pedig kicsit megemelt fordulatszámmal körülbelül 1200-1400nál:
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/0/6/9/THM_0015898069.jpg)
A kérdésem az lenne, hogy ezekből az adatokból kiolvasható az, hogy ha valóban a nyomásszabályzó gyengélkedik? illetve nem e nagyon rossz érték a porlasztóknál az a korrekció különbség? Számít az hogy hideg volt a motor, lehet hogy üzem melegen is meg kellene ismételni?
Illetve egy ráadás kérdés :)
Egytömegű lendkerék van már az autón, kb 24-25 ezer kilóméter van benne azóta, és nyáron kiszakadt az alsó hátsó motortartó, amit az alváz szám alapján kaphatóra cseréltettem ki (swag gyártmány), és eléggé rázza is a kasznit vele az autó. Lehetséges hogy meg kéne próbálnom beszerezni egy gyári 90 lóerőshöz valót? Nézegettem a bárdi unix zsu kínálatát, de mindegyiknél ugyanazokat a cikkszámokat hozza a két külön motorra, plusz a febi blistein oldalán is ugyanazt a cikkszámot árulják a két motorhoz. Van esetleg ebben valakinek tapasztalata?
Köszönöm előre is a segítséget.