Az, hogy nincs cívisbusz konzorcium megszünteti azt, hogyha a buszok állnak akkor fizetni kelljen érte és hogy kényszer trolipótlozás legyen.
Ellenben: most már el kellene dönteni, hogy beszereznek-e új trolikat vagy Debrecen lesz az első olyan város ahol 30 éves solarisok lesznek majd egyszer.
Az ITK már most szerintem tudja mi a pályázat eredménye:
http://www.dehir.hu/debrecen/ujabb-mercedes-buszok-allhatnak-be-2021-ben-a-debreceni-tomegkozlekedesbe/2019/12/16/?fbclid=IwAR2UmhnlmUKWRq3KPmngnrqcB2NI5HvuFUvlCigqAdmjMLncPKktz7GFqD4
A kecskeméti állomány már picit érdekesebben alakul, mert ugye ott ITK lesz 2020 januárjától:
"Kossa György az ITK Holding elnök vezérigazgatója szerint 20 Mercedes-Benz reform és 25 diesel conecto busz érkezik május elejéig Kecskemétre. Egytől egyig új buszok. Ezeket egészíti majd ki a jelenleg város tulajdonában lévő 17 hibrid conecto."
Tehát: 20 MERCEDES BENZ REFORM --- > wtf????? a mai világunkba ez a típus max elővárosi viszonylatokban közlekedhetne de ott is csak alacsony forgalom esetén.
Csak nehogy Debreceni is reform temető legyen......
Mellesleg remélhetőleg 2021-től valamilyen új vonalhálózattal is előrukkolnak.