Caf 518 Creative Commons License 2019.12.17 0 1 11454

Az, hogy nincs cívisbusz konzorcium megszünteti azt, hogyha a buszok állnak akkor fizetni kelljen érte és hogy kényszer trolipótlozás legyen. 

 

Ellenben: most már el kellene dönteni, hogy beszereznek-e új trolikat vagy Debrecen lesz az első olyan város ahol 30 éves solarisok lesznek majd egyszer. 

 

 

Az ITK már most szerintem tudja mi a pályázat eredménye: 

http://www.dehir.hu/debrecen/ujabb-mercedes-buszok-allhatnak-be-2021-ben-a-debreceni-tomegkozlekedesbe/2019/12/16/?fbclid=IwAR2UmhnlmUKWRq3KPmngnrqcB2NI5HvuFUvlCigqAdmjMLncPKktz7GFqD4

 

A kecskeméti állomány már picit érdekesebben alakul, mert ugye ott ITK lesz 2020 januárjától: 

 

"Kossa György az ITK Holding elnök vezérigazgatója szerint 20 Mercedes-Benz reform és 25 diesel conecto busz érkezik május elejéig Kecskemétre. Egytől egyig új buszok. Ezeket egészíti majd ki a jelenleg város tulajdonában lévő 17 hibrid conecto." 

 

Tehát: 20 MERCEDES BENZ REFORM --- > wtf????? a mai világunkba ez a típus max elővárosi viszonylatokban közlekedhetne de ott is csak alacsony forgalom esetén. 

 

Csak nehogy Debreceni is reform temető legyen...... 

 

Mellesleg remélhetőleg 2021-től valamilyen új vonalhálózattal is előrukkolnak.