sebike05 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 13256

eléggé parttalan pláne,hogy nem gondolod végig amit írsz! hova tennéd a tansapkát ahol nincs útba és a tankhoz közel legyen ?? személyautónál csak a sárvédőbe tudják és onnantól a doblemezen kivűl jön le a beötőcső.. a keresztlengőkar még mindig nem fog elrohadni hamarabb mint a kocsi,több vezetékkel több furattal bonyolultabb gyártás technológiával megoldható lenne a doblemezben is kihozni de már nem gazdaságos épp ezért nincs hátsó dobbetét sem ami az üzemanyagcsöves nyűgödön segíthetne! nem vagyok mérnök de én  szétszedtem és összeraktam jópár autót és a lacetti még egyszerűen szerelhető szögegyszerű autó sok másikkal ellentétben.Amúgy a tervezett élettartamon többszörösen túlmegy a  2 vesszőparipád(6-8év,a mostani új szemétdombok 5év/150.000KM!!) A lényeg egy egyszerűen gyártható olcsó autó volt a cél amit meg is tettek ,a Captivám egy szerelési rémálom a Lacetti után.

Előzmény: Törölt nick (13253)