wector81 Creative Commons License 2019.12.13 0 0 16513

Egészen pontosan úgy fogalmaznak, hogy az összes 2006 utáni ÉS EURO-4 normás motorba gond nélkül használható. Ebből én is arra következtetek, hogy a 2006 előtti, tehát jellemzően a Daewoo, illetve korai, csak átmatricázott Chevi modellekbe, amiknek még csak EURO-3 normás volt a motorjuk (mint az összes Kalos motor úgy tudom - B12S, F14S3 és F14D3), azokba nem való. Bár az F14D3-ból mintha létezett volna EURO-4-es, de igazából ez az F14D4-el jött be, amit későbbi Kalos, már inkább Aveo és Lacetti modellekbe raktak.

Én is dilemmázok, bár a MOL kutas csóka azt mondta nyugodtan tankolhatom, semmi gond nem lesz, ha rendszeresen, napi szinten használom az autót, tehát az anyagnak nincs ideje "dolgozni" a rendszerben. Egy gázos autónál nyilván más a helyzet, az eddigi E5-ös 95-ös is három hónap alatt képes volt megdögleni, hát még ez az új E10-es...

Előzmény: almaata66 (16512)