Megértelek...márkaszervizre az újonnan vásárolt autómat sem bíznám amúgy szívesen, bár még nem is voltam új autós helyzetben.
Leírtak alapján nehéz ügy...ha nemrég voltak a javítások, visszavinném, vagy eldönteném, hogy megpróbálok-e még egy kört valahol, ahol globálisan kezelik a problémát !
Nyilván az megint más, ha Te magad is ki tudod cserélni az adott alkatrészt és tudod/látod, milyen minőség kerül beépítésre.
Tényleg csak általánosságban tudok írni.
Ezt az autót ismered, ha átülnél egy másik használtba, az megint lutri.
Ha újba és nem tartod öt-tíz évig, az gazdasági totál.
A Berlingóm 330E km felett jár, és nagyon becsülöm, nagyon hasznos társ.
Volt fiatalabb, erősebb nyűgösebb 1.6 és 2.2 Hdi-m, "kevesebb" kilométerrel ( na persze !! ) 7 személyes mindenféle import fostalicskák és jók is a 3 gyerkőc miatt, öreg 2.0 Hdi (zseniális RHZ, de ott már a kora volt a gond) mindegyik más történet.
A jó karosszéria nagy előny, mert ott qrvára el tud gurulni a pöttyös labda, ha beindul a javítóívezés, küszöbcserélgetés és társai...a benzines nem kellene, nyűgös legyen, egyéb fődarab probléma bármelyikkel lehet !
Szóval ez ilyen bíztatásféle akarna lenni...Szép Estét !