Bátyám valóban komolyan gondolkodott azon , hogy vesz egy kis kétütemű aggregátort és beteszi a csomagtartóba , mert néhányszor telefonálnia kellett -- pár km híja volt , hogy hazaérjen . Vontatni pedig szörnyű volt a Pulit , iszonyat nehezen gurult valamiért .
Nyilván más kategória egy 7 kW-os motorral szerelt L7e-es moped aksicsomagját töltögetni az út szélén , mint egy mai autóba épített gigászi telepet .
A jelenlegi anyagi helyzetemben valószínűleg megtartanám a masinát és megjavítanám -- nemcsak az aksik fáradtak el benne 2 év alatt , hanem a vezérlő is elszállt -- de akkor végül eladtuk . Aki megvette kivonatta bátyámmal a forgalomból , mert neki valami kísérletezgetéshez kellett a hajtáslánc .
Hogy mindez érthető legyen : történt a forgalomba állítása 2005 őszén , egy műszaki ciklust lehetett használni és utána 2007 nyarán lett eladva -- akkor még híre se volt a mopedrendszámnak , a kis dízelek tábla nélkül jártak és birkóztak rendőrésggel , bírósággal , NKH-val . Most gyanúm szerint azt a 200 ezret nagyon sokan megadnák egy komplett , mopedautóba építhető villamos hajtásláncért .
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=61115599&t=9013591
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=60870946&t=9013591