ron89
Az 50-es minek kell újra? Az új 14-es kimehetne a Doberdóig helyette.
Úgy lenne értelme, ha nem lenne 10A, de így tényleg hülyeség. Viszont, ha a Domokos Márton út elkészül, tovább is közlekedhetne. Vagy a 43-ast is ki lehetne vinni az ITSH-ig.
Úgyis csak az egyik oldalon van megálló, talán nem olyan nagy kár érte.
Van szerintem a villamos oldalában is, és a Csokonai miatt fogas kérdés. Akáz az 50-es is tehetne egy kört, hogy ott át lehessen szállni. Nem tudom, hosszabb lesz-e a menetidő a Doberdó miatt, a Dóczy sarkon is elég hosszú szokott lenni a sor. A 22Y-24Y-ről szerintem simán csak megfeledkeztek :D
Az a pár járat kétlem, hogy marad a mostani útvonalon.
Ez a rövidebb 11-es tovább mehetne valamerre a Borzán Gáspártól, legalább a Diószegi útig, vagy akár a Nagyállomásra, mert nagyon a semmiben végződik.
Ráadásul az később esett le, hogy a Veres Péter utca helyett a Budai Nagy Antalon fog közlekedni. Hát nem tudom... Nem véletlen szűnt meg a 11Y se. Akkor már tényleg a Nagyállomásig kellene közlekednie.
A 46-os családot is át lehetne gondolni, ilyen össze-vissza követéssel, útvonallal nem az igazi. Lehetne 146-146Y páros+46E mikor kell a rásegítés.
Igen. A legnagyobb hülyeség, hogy a Tócóskert és Hajdúszoboszló felől utazóknak csak egy irányban kedveznek. Szívem szerint 46, 46Y, 46A viszonylatokat hagynék.
Econell99
Emellé szerintem még egy 46A kellene, ami ugyanaz lenne, mint a 46E, csak mindenhol megáll.
46E se kéne, pont emiatt. Az a 2-3 kimaradó megálló alig hoz valamit. Ráadásul elég kitolás, hogy kifele irányban nem áll meg a Kishegyesi úton (Tesco előtt).
Pedig most vittek a Békessy-re is új csili-vili, esőtől és széltől nem védő, oldalüveg nélküli megállót. :D
Hát na. Majd megkapja az M35-ös autópálya, vagy valami még fontosabb megálló :D
ckg471
Számomra szomorú, hogy a város keleti fele egy megállóval távolabb kerül a Kenézytől, a környéknek csak a peremét érinti a viszonylat, lámpa és gyaloglás árán érhető el.
Az is, csak ezzel a közlekedési káosszal sajnos nem tudnak mit kezdeni. Vagy 120 perces menetidővel számolnak, vagy "szétvágják" a viszonylatot. Ezért (is) kellene végre átállni az időalapú jegyekre. Az átszállási ponton tényleg volna mit javítani.