R!ck4 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 2128

Na, most tették fel a  téli gumikat, a 3 barra fújt nyáriak le, a 2.5-re fújt zsírúj téliek a zsírúj felnikkel fel. 3 napja megyek vele, direkt nem nyúltam a tpms-hez, újrainicializálás se volt, nem volt miért. Semmit se jelez, meg se nyekkent a fél bárral kevesebb kerekek miatt. Tudom, hogy ez így nincs jól, de nálam így működik.  Amúgy azon gondolkodom, hogy ugye a gyári 205/55R17-ről én váltottam még májusban 225/5R17-.re, de 98V XL-es gumik kerültek fel, és az oldalfal  jobban bírná a nyomáscsökkenést? Nem tudom, de így van. 

Ilyen lett a téli szett:

 

Gondoltam arra, hogy a lassan haldokló akksi miatt ilyen, de nem. Kb 1 hónapja cseréltem én is akksit, nekem már nyár óta nem ment a start-stop, mivel ugye az egyik alap feltétel, akksi töltöttség 76 vagy 78 %, már nem teljesült, de ez csak a kisebbik baj volt. Nem akartam megvárni, amíg végleg megáll, de voltak előjelek, nekem elment az abs, néha hibakódot dobott a rendszer, de újraindításnál már nem volt, st stb, végigjártam, mik a lehetőségek, 170 euró a gyári, 140 az eurorepar, az a nem gyári feliratos gyári, amit valahonnan vesznek, az exide gyártás hibás, így a gyárival megegyező varta 70Ah, 760A-es AGM-es kerül bele, ablak leenged, kulcs zsebre tesz, 10 perc múlva levettük a sarut, akksi ki, utána váltóolaj csere, meg dumálgatás, egy óra múlva új akksi vissza, mindent összepakol, és mlám, minden nyűg elmúlt, abs van, start stop van, hibakód nincs.  

 

Ja igen, olvastam visszább, hogy valaki hátsó betétet cserélne elektromos kézifékesen. Namost vagy van gyári lexia3, és ott gombnyomásra  magad tekered vissza a rögzítőfék motorokat, vagy amikor levetted a kereket, akkor lecsavarozod a nyeregről a motorokat, kinyomod a munkahengert, beteszed a betétet, és visszacsavarozod a motorokat

, semmi baja, nem kell a motort így sehova se tekergetni. 

 

 

Előzmény: sbojan (2089)