Bakancs4 Creative Commons License 2019.11.08 0 0 47394

Aha . És mivel vezérled a kettős üzemanyagtekercset ?

Abból a hülye elektronikából amiről én tettem fel a képet -- és ami a kérdező szerint megegyezik azzal ami az ő kocsijában is van -- hevenyészett számításaim szerint 13 (!) vezeték jön ki , illetve megy be . És persze a kocsi hol indul hol nem , hol indítózott , hol nem -- ebből lett elegem . Ha olyan különálló relék lennének ebben is , mint amiről kiggyo ír akkor talán azt mondanám amit ő : ne építsük át nyomógombosra , javítsuk eredeti alkatrésszel . Így azonban nem vagyok híve a gyári megoldásnak -- áttekinthetetlen , javíthatatlan , túlkomplikált , alattomos és drága . Egyetlen előnye , hogy mindenféle kezelési feladatot levesz a járművezető válláról : teljesen autószerűen beülök , gyújtás , megvárom az izzításjelző elalvását és indítok , majd a végén leveszem a gyújtást és a masina megáll .

Ha ilyen Yanmar motoros technikám lenne nyilván nem barmolnám szét ha működik , de elkezdi csinálni a hülyeséget akkor nem adnék egy új , műgyantával kiöntött elektronikáért majd egy heti fizetést .

Egyébként , hogy ne értsd félre : vagy nyomógombosra alkítanám én is az izzítást vagy az általad belinkelt relét raknám bele . De akkor még meg kell oldani a leállító-és indítótekercs vezérlését -- ami egyébként nem nagy ügy , mert szimplán rá lehet kötni a gyújtáskapcsolóra .

Előzmény: XANTIi (47382)