találtam egy régebbi képet, ha minden igaz (emlékezetből) a következőképpen működik a gyári elektronika:
A glow relay nevű relé nem azt csinálja mint ami a nevében van, hanem talán a adagoló mágnestekercset macerálja ha minden igaz.
A zöld körrel jelölt rózsaszín vezetéken jön be ebbe az egész dobozba a +12V, sajnos a marha francia ezzel a kábellel megkerülte a fél autót a műszerfal alatt, és a biztosítéktáblán. Nekem ezzel volt gondom régebben, melegedett pár kötés és nem jutott elég feszkó az adagoló mágnestekercsre merültebb akksinál (ilyenkor nem kattant fémesen a motortér felől ha ráadtam a gyújtást, és nem is indult a verda).
Emiatt én azt megtápláltam direktben (egy nagy 80A biztosítékon keresztül) az akksiról, leválasztottam így a kocsi többi madzagjáról.
Ez a dobozka innentől mindent intéz.
A piros körben lévő 15mp-es időzítő húzza meg a mellette lévő (kék kör) relét, és a szürke érre (sárga kör) kapcsolódnak az izzítógyertyák. Sosem volt gond, mindig elég volt ennyi izzítás az elmúlt 8 évben, pedig kinn áll a kocsi.
a jobb oldali SN2206 jelű relé pedig az önindítóé, még az sem direktben megy a gyújtáskapcsolóról hanem ki van relézve.
Én a helyedben legalább 2.5mm-es (akár 4mm2- ha elférsz) dróttal bekötném az izzítógyertyákat, és a dobozt is megtáplálnám direktben.
Én nem vagyok híve a nyomógombos átalakításnak, tök jól működik ez, ha elromlik a relé ki kell cserélni vagy váltani olcsóbbra.
Megj: van sok régi autó a 80-as évekből aminek az időzítős izzítóreléje egy kis relé, és nem is drága. Volt olyan ami figyelte a motorhőmérsékletet is, de vannak csak idő alapján működők, talán az 1.6D kadett ilyen volt.