Kissé csodálkoztam is, de mivel működik, akkor minden rendben van! A tolatókamera elektronikusan semmi beállítást nem igényel, csupán a helyzetét kell jól megválasztani, s amennyiben vertikálisan állítható, akkor az igény szerint beállítani. Igen vannak olyanok, amelyek esetében, a kormány forgatásakor változik (hajlik) a rasztervonalak helyzete, de nem mindegyik rendelkezik ilyen tulajdonsággal. A kamera esetében még egy – nem éppen tetsző – probléma szokott jelentkezni, mégpedig a kettős raszterkijelzés. Abból származik, hogy a fejegység és a kamera is képes kijelezni. Ebben az esetben többnyire lehetőség nyílik a fejegység menüjében annak kikapcsolására.
Ha korrekt a bekötés, főként vezetékes kamera esetén nem igazán lehet képprobléma.
A két autómnál (Honda Jazz, Kia Rio) így néz ki a kamerakép:



A kapott kamerához hasonlóval már volt dolgom. A kelleténél jobban melegedett, a beszerelés helyett túladtam rajta. Kameráim nem LED-esek, s tapasztalatom szerint megfelelő paraméter (0,5 lux) esetén, nincs szükség a tolatólámpán kívül egyéb megvilágításra, de ez természetesen egyénfüggő. 170o-nál lehetőleg ne legyen kisebb a látószöge.