Murva84 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 70932

Szia.

Nagyon sok baja lehet. Pillangószelep tisztítás ezek szerint volt. Érdemes lenne az injektorokat is megnézetni lehet keveset adagol valamelyik ezért küzd az ecu a befecskendezéssel.  Kompresszió mérést mindenképpen elvégeznék,olcsó gyors, plusz lehet csak a vezérműszíjat rakták arrább egy foggal. Egyik ismerőssel elmentünk megnézni egy Megane-t, amikor vezettem olyan volt a motor mintha dízel lenne plusz még erőtlen is a 98 Le-höz képest. Mondtam neki nem vegye meg. De Ő mégis megvette, szíj cserénél derült ki, hogy elrakták a szíjat. Utána vezettem ég és föld volt a különbség. Az Ecu küzdött ameddig lehetett de ezzel nem sokat tudott kezdeni. Rakasd fel Diagnosztikára érdemes megnézni a Map szenzort milyen vákuum értéket mutat. Aztán víz hőmérséklet szenzort is érdemes kimérni, mert ebbe 2 NTC található egyik megy az óracsoportra a másik meg az ECU-ba. A két NTC-n ugyanakkora ellenállást kell mérni, hideg motorral és meleg motorral is. Minimális eltérés lehet. A lambdaszondára azért nem gyanakodnék mert akkor magas lenne a fogyasztás, vagy túl szegény a keverék. Ha jól tudom ezek már 2 szondások , katalizátor előtti ill. utáni. Tehát ha az egyik fals infót mutat akkor a fedélzeti a másik szenzor mért adatokat használja vagy beáll 0.7 V-os vészállapotra. De mindkét esetben hibajel jelenik meg az óracsoporton. Ha van benzinszűrő a hátsó ülés alatt az alvázon érdemes kicserélni. A hiba analízis nem egyszerű, amit tudsz otthon mérjél ki. Én az enyémbe lenyomtam a kamerát, hogy megnézzem a szelepeket ill a hengerfalat.

 Nem tudom menyire látszik ez a 3 as hengerem hengerfala. 220 ezer Km volt akkor bene, Teljesen normális, a szelepekről nem találtam már meg a fotókat. Mielőtt valaki belekötne, hogy nagyon rovátkás a hengerfal akkor nézze azt is meg hogy a dugattyú és a henger közötti távolság milyen nagy, viszonyítás miatt. Videóból vágtam ki azért ilyen a minősége. 

Előzmény: mormogi39 (70930)