Na na.
Nem hinném, hogy marhaság. Kérlek gondold -játok- végig.
Mentünk egy kört (Német Holland Labanc) a nyáron. Olyan 6 - 7 ezer km-t.
Amerre csak mentünk mindenütt láttam keresés nélkül töltőket.
Ezeket be lehet tervezni az útvonalba. Nem azzal telik a nyaralás, hogy a töltőket keresgélem, mint azt valaki írta. Léptem nyomon keresetlenül is bele botlottunk. Tőlünk balra lévő országokban ez igen elterjedt történet.
Az indokaim:
A magam részéről általában nem szoktam 300 km - nél többet menni, egy nap alatt mert nem vagyok fos őr. -Hatótávban ennyi km-t általában tudnak a villany autók. Némelyik még 600 km-t is. De ez aksi kérdése.- Nem hajt a tatár, szeretek menni, de elég lesz max 350 km-t. Ennyit szeret a talpam nyomni. Többet nem mert minek törődjek? Ezt az út mennyiséget is elosztva egy napra, több megállással, városnézéssel, kajálással, sétálgatással, bringázással elosztva. Városban vagy csak pályán a kút mellett meg meg állva, nézelődve. Ilyenkor simán tudnám tölteni. Ezáltal a parkolás is megoldódik.
Elment a nyálra olyan 200 - 250 ezer.
Ki az aki ennek az ellensége? Ki az aki ennek nem örülne, ha ez zsebbe marad?
Arról nem is beszélve, hogy az össz km, ami eddig a kocsival mentem. Annak az üzemanyag litere és mértéktelen szennyező mennyisége nem történt volna.
Az egész villany autózás ára előbb utóbb rohamosan csökkenni fog. Remélem rövidesen vényre írják majd fel. Ne hátráltassátok a fejlődést, még a negatív gondolattal sem.