Abymot Creative Commons License 2019.10.08 0 1 9314

Szerintem indokolt lenne, mert két szomszédos megyeszékhely közötti, ezenkívül Poroszló felől a megye székhelyével való közvetlen kapcsolat jönne létre, ugyanannyi vonattal, ugyanannyi (mostanában misztifikált jelentőségű) vonatkilométerrel, és racionális szervezés esetén összességében nem több szerelvénnyel (ebben nem vagyunk azonos állásponton, szerinted a 87a vonalra szükséges ingák, meg a 108-as vonalra szükséges dízeljárművek számának összege eggyel nőne, szerintem viszont ez nem szükségszerű).

 

Az hogy egy korábbi megoldás, a csörgős ingákra épített Fehérgyarmat-Eger viszonylat nem vált be, még nem jelenti azt, hogy a Debrecen-Eger viszonylat se válna be, pláne ha motorvonattal (pl. Uzsgyival) meg lehetne oldani, akkor még a csörgős ingáknál időnként jelentkező füzesabonyi körüljárási kényszer se léphetne fel.

 

Szervezés az kellene hozzá, méghozzá lehet, hogy nem csak a vasúton belül, hanem a megrendelő részéről az ágazatközi megoszlás végiggondolása is (vannak már viszonylatok, ahol a párhuzamos távolsági buszokat ritkították vagy leállították a vasút javára, a Debrecen-Eger viszonylat esetében miért is lenne kőbe vésve a napi nyolc vagy kilenc közvetlen buszjárat?).

Előzmény: robcso1361 (9313)