Már megbocsáss, de nem értem ezt az enyhén támadó hangnemet irányomba. Én éppen, hogy arról írtam, hogy ez egy igen egyszerű megoldás a nyomás csökkenésének az észrevételére. S példát is arra írtam, amikor szinte garantálható, hogy jó ideig nem észleli a nyomás (és áttételesen a kerék átmérőjének) csökkenését.
Védhettem is volna akár, mert nekem is erősített oldalfalú gumim van, s amikor munkából hazamenet egy szeget "benyalt" gumi, hamarabb jelzett, mintsem én észrevehettem volna a gumin a laposodást, így még időben megkereshettem a gumist aznap este, s nem reggel főtt volna a fejem a garázsban állva tökre leeresztett gumival, hogy mi a francot is csináljak.
De direkt nem írtam erről, mert nem védeni akartam ezt a technikai megoldást, pusztán csak egy lehetséges magyarázatot kívántam adni a másik módszerhez képest mutatott "tökéletlenségére".
Nem értem, mi ezzal a bajod...
Az aksi garis cseré-lehetőségének említésekor is csak a jószándék vezérelt, de már sajnálom, hogy egyáltalán szóba hoztam.
Lehet, nekem volt tegnap rossz napom.
Neked viszont további szép napot.