Pont azt, amit írtam. 1 bar eltérésnél még nem jelzett a rendszer, holott a kerék laposabb volt mint a többi, ebből kiindulva valószínű a forgási sebessége is több lehetett, mint a többinek. Amennyiben szerinted ez így oké, akkor részedre oké, de a valóságban ez már bőven túlmutat az elfogadható eltérésen, hiszen a törvényalkotók célja arra vonatkozólag, hogy valamikortól ez a rendszer kötelezően beépítendő az új autókba, nem hiszem, hogy csak erre vonatkozott volna. . A rendszer lényege az én nézőpontom és értelmezésem szerint az lenne, hogy már 0.2-0.3 bar eltérés esetén szóljon, akkor még egyrészt rápumpálással javítható az úttartás, fékezés egy esetleges lassú defekt esetén, vagy rápumpálva gumi- felni károsodás nélkül eljutsz az első benzinkútig, ott pumpálsz, és mész a gumishoz. Ha 1 barnál sem szól, csökken az esélyed, hogy időben cselekedj, ami egy pótkerék nélküli autóban azért nem várt kiadásokat, meglepetéseket is tud okozni. Mi más lenne a keréknyomás szenzorok és a tpms rendszer feladata? Jelezzen akkor, amikor még nem érezhető, hogy gond van a kormányzással.
Az abs szenzorok jele alapján minden kerék forgási sebességével km/h-ra tisztában van, tehát már 1 km/h eltérést is lát, a kormányszög jeladót szintén látja, tudja, mikor mész egyenesen, ennek ellenére 1 barral kisebb nyomással enged vidáman autózni. Ez így azt a minimumot teljesíti, ami szerint a szabálynak megfelelően van valami, ami a keréknyomás csökkenésre valahogy jelez. De itt a vége, ez használhatatlan.
Na ezért van ez kiszínezve, az egész, hogy ez megfelelően működik, csak rizsa, amit a marketing osztály csinált, nem a mérnökök munkáját dícséri a dolog. Ez így minimum a használhatatlan kategória.
Amúgy az autó már nem garis, elmúlt 5 éves is, az Exide EK700-as lenne a gyári megfelelője, de az szóba sem jöhet, nagyon nagy százalékban meghibásodós fajta, nincs kedvem másfél év múlva cserélni, mivel csak egy év garis, nem vacakolok ilyennel. A gyárit pedig amúgyis a varta / bosch gyártja, márkaszervizkben, és azon kívül is lehet venni gyárit és eurorepar matricás váltószámos akksit, gyanítom az előbbi lesz, a kocsi rendben működik azt a néhány apróságot nem figyelembe véve, amíg be nem jön a hideg, addig akarom megoldani ezt a kérdést.