APT
2019.09.28
|
|
0 0
166247
|
Annyival egészíteném ki a dolgot, hogy a billegő-tengely szokásos gyári rögzítési módszere (beütött-zömített, alámetszett tengelyváll) lehetővé teszi a cserét, de a billegő küllőjének - így azon keresztül a koszorújának valamilyen mértékű (ha még oly minimális is) gyötrése-torzulása igazándiból kikerülhetetlen.
Ha nagyon precíziós órában viszont akarjuk látni a gyári pontosságot - akkor, ha ez csak lehetséges, mindenképpen a "gyári komplettre" kell vadászni, még ha lényegesen többe is kerül.
Átlagos karóránál ez nem probléma, ha nagyon elővigyázatos és szerencsés az ember, akkor mondjuk napi 10-15mp-nél nagyobb mértékben nem nő meg egy ilyen művelettől a pontosság szóródása - de egy minősített kronométer esetében ez már nem elég. |
Előzmény: Wreck Diver (166243)
|
|