APT Creative Commons License 2019.09.28 0 0 166247

Annyival egészíteném ki a dolgot, hogy a billegő-tengely szokásos gyári rögzítési módszere (beütött-zömített, alámetszett tengelyváll) lehetővé teszi a cserét, de a billegő küllőjének - így azon keresztül a koszorújának valamilyen mértékű (ha még oly minimális is) gyötrése-torzulása igazándiból kikerülhetetlen.

Ha nagyon precíziós órában viszont akarjuk látni a gyári pontosságot - akkor, ha ez csak lehetséges, mindenképpen a "gyári komplettre" kell vadászni, még ha lényegesen többe is kerül.

 

Átlagos karóránál ez nem probléma, ha nagyon elővigyázatos és szerencsés az ember, akkor mondjuk napi 10-15mp-nél nagyobb mértékben nem nő meg egy ilyen művelettől a pontosság szóródása - de egy minősített kronométer esetében ez már nem elég.

Előzmény: Wreck Diver (166243)