Bakancs4 Creative Commons License 2019.09.14 0 0 47248

... a hírdetésb nem írták bele ....Ez egy eladó jármű....Ezért a vásárlás előtt érdeklődtem.... utána tudtam nézni ...

 

Ja , így már érthető . Az a helyzet , hogy ez lenne  ( amit csinálsz ) az észszerű eljárás , de nem igazán jellemző . Történni az szokott : megjelenik a frissen regisztrált fórumtárs a kérdéssel , miszerint a múlt héten MEGVÁSÁROLT egy ilyen-olyan mopedautót ( általában drágán ) és ez meg ez a gond van vele . Olykor jogiak , vezethetőség , rendszámozhatóság -- pontosabban vezethetetlenség és/vagy rendszámozhatatlanság ...Olykor műszakiak ; ez útóbbi a könnyebben orvosolható , legfeljebb sokba fog kerülni . De amikor valaki megvesz egy Reliant Robin járművet segédmotornak ...

Ritka a körültekintő vásárló -- bár az óvatosság ellen szól , hogy a jó vételekre AZONNAL le kell csapni , esetenként órákon belül elmenni a járgányért . Én az esetek többségében a hirdetés alapján , illetve egy rövid telefonbeszélgetés után el tudom dönteni : rohanjak-e a masináért , vagy felejtős a dolog . Egy kezdő mopedes ilyen szempontból nagyon nehéz helyzetben van .

 

Szóval azért érdekelt volna az alvázszám , mert láttunk már nagyon furcsán berendszámozott mopedautókat . Akadt L7e-s verda 40-es sebkorlátozással és "kis" ( SAAA-00) rendszámmal , de volt aki az eredetileg 9,5 kW-os verdát el tudta sütni segédmotorként .

Ezeket a stikliket lehetett volna kielemezni az alvázszám első tagjaiból , mert úgy megtudható : minek készült eredetileg a verda .