Bakancs4 Creative Commons License 2019.08.29 -3 0 47208

A járgányt eszem ágában nincs eladni , de használni se tudom mert eleve elég hosszú hibalistával jött és nem volt időm tételesen végigmenni rajta . Azonfelül néhány hiba ( izzítórelé , fékcsőtörés , váztörés ) azóta jött ki rajta .Most úgy tűnik a motornak van komolyabb baja : nem volt benne a túlmelegedést jelző szenzor , sőt a hozzávezető kis kábel jelentős része is hiányzik -- aztán a minap megforrt egy próbaút alkalmával . Nagyon megforrt , mert semmi ne jelezte a dolgot -- nagyon bosszantó , hogy a saját kocsimba nincs annyi idő , hogy egy hőmérőt berakjak : talán 1000 Ft és percek alatt beszerelhető .

A váztörésben az a poén , hogy te azért pateroltad el a háztól a Ligiereket mert váztörést tapasztaltál . Nálam olyan fokú váztörés mint nálad nem volt -- jelenleg 7 Ligierem van -- bár kisebb vázproblémák adódtak , főleg a motortartó lábaknál , meg a vázkeret rögzítő füleknél .  Ezzel szemben a bátyám amikor lábon hozta haza élete első Aixamjét az a faló határában megcsuklott , annyira el volt rohadva az ökörszarv , hogy egy a temetőnél egyszerűen megrogyott , szabályosan kibillentette  helyéről a fékolajtartályt . Aztán a tőled vett kocsi drótkefézés után így nézett ki. Nem foglalkoztam rögtön vele , halogattam a dolgot aztán egyszer becsuklott az is . Elsántikáltam vele a karosszériásomhoz , aki rálapolással megfoltozta . Van ilyen vázkeretem , elvileg cserélhető -- most kapóra jött , hogy ki kell szednem a motort , van alkalom vázcserére ...

 

 

 

A tengelyjavítás érdekes  . Az ilyet az esztergályosunk perselyezéssel javította , de ebben az esetben már 3 csőtengely kerülne egymásba . Ha újraépítjük akkor meg macerás leszedni a legszélső tárcsát , mert azt ugye az eredeti 38-as tengelyről le lehetett tolni a difi felé . Most legfeljebb le kell esztergálni mögüle a vállat és kifelé letolni .

Variátorból sosem elég , nem szándékozom veszni hagyni .

 

Előzmény: WooDoo (47203)