Szépen alakulnak... :-)
Hú, az nem semmi meló ennyi ablakot egyedileg kireszelni. Én az első két kéttengelyes kocsimnál (Az 10057, Bz 52581) csináltam ilyet, aztán megfogadtam, hogy soha többet...
A Cak kocsit oldalfal cserével, vagy az én módszeremmel csináltad?
Megjegyzem: nem föltétlen kell Ganz-Rónai forgóváz, Fuggerth alapra csinálhatsz Kaláka I-et (igaz, hossz-torzított, meg kicsit eltérő a hordmű; persze akkor kell egy csík is a Cakmü/Bam oldalára alulra - III-as korszakban). De nem értem, miért ROCO alvázra tetted rá, miért nem a sajátjára? A régi csatlakozást levágod, kitöltöd, és csinálsz egy új királycsapot.
A WR kocsinál érdemes az ablakokat átműteni, mert elég nagy az eltérés az Ap alaphoz képest. (Valamikor régen én is abban gondolkodtam, hogy megtartom az eredeti ablakosztást, de amikor már azon töprengtem, hogy a Bbmot mögé kellene valami, akkor eldöntöttem, hogy pontos modellt kell készíteni.) A Szécsey-féle monográfiában szereplő alaprajz elég jól használható, de kis pontosítás kellett az egyik végén. Ha kell, lefényképezem (esetleg beszkennelem).
A képeket bezipeltem, majd elküldöm, csak nem most, mert agyonüt a családom, ha most lefagyasztom a netet.