eszjan Creative Commons License 2019.08.28 0 0 10236

Sziasztok ! 

Az autóm az alábbiakat produkálta hétvégén: kb. 80 km után erő elment, megjelent a sárga "izzítás" lámpa (más nem), és gyorsításkor óriási fekete füst, de 100 fölé nem akart menni. Kb 60-70 km-t mentem vele így. Másnap reggelre a lámpa kialudt, látszólag normálisan ment az autó. Hibakód olvasás során egy halom hibakód, a szerelőm szerint a nyomásszabályzó hiba lehetett a fő hiba. Hibakódok törlésre kerültek, azóta kb. 60 km-t mentem vele, nem jöttek vissza, illetve a normálisan megy az autó. Másik szerelővel konzultálva megnéztem az EGR szelepet, kiszedtem, megmértem, nem volt koszos, mechanikusan és elektromosan is rendben. Szerintetek merre érdemes elindulni, a hibakód által jelzett nyomásszabályzó szelep esetleges cseréje megoldhatja-e a dolgot? A szerviztörténetét visszanézve kb. 95e km ezelőtt volt cserélve benne nyomásszabályzó szelep. Házilagosan mekkora munka ezt kiszedni? Az autó 2005-ös évjáratú 2,5-ös, 135 lovas Vivaro.