Szia!
Jogos! Köszönöm szépen a választ, már olvasok is vissza.
Engem csak a rövid idő utáni boot elkerülése érdekelne.
Ha jól értem, akkor vagy van kikapcsolás késleltetés a készülékben, vagy nincs,
mivel nem találtam, ezért feltételezem, hogy az enyémben nincs.
Írod a plusz akkut és ahogy látom korábban volt szó kondenzátorról is a rövidebb áramszünet áthidalására.
Errefelé tapogatóznék én is, de a kollégám szerint a dióda hátránya, hogy folyamatosan csökken a feszültség,
amit nem biztos, hogy minden alkatrész szeretni fog.
A plusz akku ezzel a javasolt töltésmegosztóval jó lehet, de ehhez meg kell bontani a kocsi töltő rendszerét, ha jól látom.
Neki olyan ötlete lenne, hogy egy relés-diódás megoldással állítható ideig (1-5-10 perc), még tápot adna a fejegységnek,
kérdés, hogy ennek lenne-e bármilyen hátránya vagy visszahatása az autó működésére?
kb. olyan lenne mint a két tápvezeték összekötése, csak automatikus lekapcsolással,
ráadásul két ISO csatlakozóval megoldva egyszerűen beépíthető lenne.
Mit gondolsz erről?