bgombas Creative Commons License 2019.08.26 0 0 1499

Szia!

 

Jogos! Köszönöm szépen a választ, már olvasok is vissza.

Engem csak a rövid idő utáni boot elkerülése érdekelne.

 

Ha jól értem, akkor vagy van kikapcsolás késleltetés a készülékben, vagy nincs,

mivel nem találtam, ezért feltételezem, hogy az enyémben nincs.

Írod a plusz akkut és ahogy látom korábban volt szó kondenzátorról is a rövidebb áramszünet áthidalására.

Errefelé tapogatóznék én is, de a kollégám szerint a dióda hátránya, hogy folyamatosan csökken a feszültség,

amit nem biztos, hogy minden alkatrész szeretni fog.

A plusz akku ezzel a javasolt töltésmegosztóval jó lehet, de ehhez meg kell bontani a kocsi töltő rendszerét, ha jól látom.

 

Neki olyan ötlete lenne, hogy egy relés-diódás megoldással állítható ideig (1-5-10 perc), még tápot adna a fejegységnek,

kérdés, hogy ennek lenne-e bármilyen hátránya vagy visszahatása az autó működésére?

kb. olyan lenne mint a két tápvezeték összekötése, csak automatikus lekapcsolással,

ráadásul két ISO csatlakozóval megoldva egyszerűen beépíthető lenne.

 

Mit gondolsz erről?

 

 

Előzmény: stefi001 (1498)