Plesovszki Tamás Creative Commons License 2019.08.24 0 0 31622

Jó napot mindenkinek!

 

Ismét nem tudtam ellenállni a csábításnak és vettem egy B vectra-t Y22DTR motorral Zender csomagos.

És ennek is előjött a tipikus nehéz hidegindítás (melegen, napközben még pár óra állás után is pöcc) probléma, már így vettem.

Ami már át lett nézve és cserélve:

  • Üzemanyag csövek.
  • Szűrő.
  • Adagolótól 2db porlasztóig cső cserélve.
  • Adagoló fel lett újítva.
  • Visszacsapó-szelepes kézi pumpa beépítve az szűrő elé.
  • Szívó-gyűjtőcső kitakarítva

Tapasztalatok:

 

Reggel indítás előtt kb. kétszer tudom összenyomni az üzemanyag pumpát, így arra jutottam, hogy ott nincs nagy mértékű levegősödés.

A pumpálás ellenére is nehezen indul kb. 8-10mp mire elkapja egy szép nagy fehér füst kíséretében, utána alapjárat további 1-2mp-ig ingadozik, majd minden helyreáll és szépen jár, nem csörög, kopog, zörög.

 

Amire gondolok, hogy a porlasztó csúcsok el vannak kormolódva/kopva.

 

Amit még meg fogok nézni, hideg indításkor, az a résolaj termelődés.

 

Addig is hátha van valakinek, még ötlete, mi okozhatja.

 

Válaszokat előre is köszönöm!