alexxxxvelorex
2019.08.20
|
|
-2 0
65155
|
Ha nincs más lehetőséged, akkor "csapold" meg a hátsó lámpáknál a vezetéket, mert valóban onnan kapod a "jeleket" a különböző funkciókhoz /helyzet, irányjelzők, fék, stb./ Az a kütyü sok kis relét tartalmaz, aminek gyakorlatilag elhanyagolható az áramfelvétele. Ezeket kapcsolja a "megcsapolt" vezetékről érkező jel. Kell egy állandó 12 v bemenet is, amit megfelelően biztosítani kell rövidzár ellen. Ezt szokták gyújtásról is megtáplálni, de akkor gyújtás nélkül nem lesz vészvillogó a pótkocsin. A müködése pedig úgy zajlik, hogy pl. megnyomod a féket, a féklámpától érkező vezetékről érkező áram behúzza a hozzákapcsolt kis relét, ami kapcsolja a fíx 12 voltról a pótkocsi féklámpáját, a canbus csak a relé áram felvételét érzi, ami minimális, így nem jelez túláramot, mintha direkt lenne kötve a féklámpára a dugalj. A többi szintén ezen szisztéma szerint működik. |
Előzmény: TonyBrasco (65154)
|
|