Nalam mukodik a kartya digitalizalas.
Igaz nem hasznalom, csak parszor probaltam ki, amikor bevezettek.
Osszessegeben en is meg vagyok elegedve a Granit Bankkal. A koltsegei minimalisak, az uj mobilos alkalmazas es a webes felulet is rendben van, mukodik, fennakadasra nem emlekszem.
A honlapjuk, webankjuk nincs agyonra designolva, attekintheto es viszonylag gyorsan meg szoktam talalni mindent. Nehany mas banktol elteroen fennvannak a regebbi hirdetmenyek, valtozaskor pirossal mindig kiemelik az atirt parametereket. A hirdetmenyvaltozas elott a postaladaba beesik egy ertesites. Neha meg osszefoglaljak ott is a lenyeget.
Egy negativ tapasztalatom volt. Meg par eve repulojegyet vettem, es valamiert a Granit Bankos kartyat nem fogadta el a felulet. Elvileg mindennek rendben kellett volna lenni. Mivel Kiemelt Granit Klub tag vagyok (https://granitbank.hu/upload/hirdetmenyek/HIRDETMENY_a_Kiemelt_GRANIT_Klub_tagsagrol_20180101.pdf) , van valami szemelyes ugyintezom. Hivtam volna a telebankot, hogy rakerdezzek, hogy van-e vmi fennakadas, de mivel a hivoszamrol mar beazonositott, bemondta, hogy az ugyintezom foglalt, visszahiv egy oran belul. Majd szetkapcsolt.
Mivel a jegy ara mar egy ora mulva megvaltozhatott volna, ezert hitelkartyaval, felarral kifizettem. De ez legyen a legnagyobb problema.