puritandigital
2019.07.30
|
|
0 1
191
|
Tanuljatok belőle!
Előre fizetéssel vásároltam egy tabletet az extrémtől. Fizetést követő 4 nap után leszállították a tabot. Első bekapcsolásakor azonnal kiderült, hogy hibás tabot küldtek. Még a szállítás napján honlapjukon elérhető adatlapon megreklamáltam, és 3 napon belüli meghibásodás miatti cserét kértem. Az adatlapra nem reagáltak. Egy nap várakozás után telefonálás, amit 13 perc várakoztatás után vett fel az ügyfeles. Okézta a hibabejelentést, két nap türelmi időt kért a futár küldéséig aki majd elszállítja a hibás tabot. Mivel egy hétig senki nem jelentkezett a tabért, újabb telefon, újabb 14 perc várakoztatás. Az újabb ügyfeles közölte, hogy nem tudja miért nem jött a futár a tabért. Mivel közölni mertem vele, hogy nyilván azért mert meg sem rendelték, megharagudott és adott egy olyan email címet ahová panasszal lehet fordulni. Írtam is gyorsan egy panasz bejelentést. Ez 4 nappal ezelőtt történt. Az elmúlt 4 napban senki nem válaszolt az extrém részéről. Nyilván arra várnak, hogy leteljen a 14 napos vásárlástól elálló időszak.
Ha már voltál üzleti kapcsolatban az extrémmel, vagy csak ez után kacérkodsz a gondolatával, jegyezd meg: VÁSÁRLÓKÉNT CSAK BUKÓ LEHETSZ! |
|