András aki jár Creative Commons License 2019.07.29 0 0 999

Gugli fordít:

Egyelőre kizárólag magánszektorbeli megállapodásnak kell lennie, de a pletykák ragaszkodnak ahhoz, hogy az esemény a belügyminiszter és a miniszterelnök-helyettes, Matteo Salvini és a külföldi tulajdonos jelenlétével politikai átjárhatóvá alakuljon át, amely alkalmas a megjelenítésre. Magyar Péter Szijjarto, az olasz és a magyar kormány közötti tengely szilárdsága.

Az aláírásról beszélünk, miszerint az Il Piccolo trieszt újság által közzétett adatok szerint jövő pénteken egy magyar állami társaság ül Triesztben az Aquila és a Seastok társaságok megszerzésére. Az előbbi (a Teseco irányítása alatt áll) hatvan éves kikötői koncesszió birtokosa Trieszt kikötőjében, a másik (a Socogas, a Butan Gas, a Liquigas közös vállalkozása) a szomszédos területek tulajdonában van. Együtt hozzáadják a magyarok által megkövetelt körülbelül 34 hektárt, 80–125 millió eurós beruházással (ebből 25 a két társaság megvásárlásához), és többcélú terminállá alakulnak át (sem konténer, sem komp, hanem ömlesztett áruk, fémek és fa) a budapesti gazdaság kiszolgálására. Az elmúlt hónapokban kialakult és a Trieszt Kikötői Hatóság által támogatott megoldás, amely képes a Koper elhagyására a Magyar preferenciákban annak érdekében, hogy jövedelmező módon használja fel a területet, és az évek során különféle természetű problémákba kerültek.

Ezek közül az egyik - a rekultiváció, mivel egy olyan hely volt, ahol a finomító a nyolcvanas évekig működött - továbbra is az utolsó akadályt jelent a magyar beruházások számára. A Trieszt újság szerint Budapest valóban képes volt "még az aláírás után is visszavonulni, ha a Környezetvédelmi Minisztériummal való összehasonlítás nem ment jól. Valójában az új tulajdonos az átszervezési eljárások egyszerűsítését kéri, amelyek nem terjednek ki a helyreállításra, hanem a szennyezett föld eltemetésére és az azt követő terminál kötények építésére. A magyarok azt kérik a kormánytól, hogy hozzon létre szolgálati konferenciát, amely nem az egész nemzeti érdekű helyre, hanem csak az egykori Aquila-térségre szenteli "a gyorsabb fellépés érdekében. És "a jogi viták megszüntetése, amelyeket a Régió és az Ezit (Trieszt ipari területe, szerk.) Egy ideje a Teseco ellen indítottak a terület rehabilitációjának elmulasztása miatt".

Ezért normális, ha egy olyan északi liga vezetõ régió, mint például a Friuli, a legmagasabb politikai szint bevonására gondol, különösen mivel a környezetvédelem egy részleg, amelyet a kormány szobatársa irányít. Mint valóban, ha nem lesznek problémák a kármentesítés területén, az előrejelzés szerint 2-3 év alatt lehetséges lesz a terminál első üzemeltetése. Időközben arra várva, hogy a magyarság menedzserét kinevezzék, vasúton kapcsolódik az Aquilina állomáshoz, amely 2020-ban befejeződik.

Előzmény: San Marino (995)