"Ha ennek fele is igaz lett volna, akkor lett volna komoly fellépés a dologgal szemben. Nem volt."
Pont ez az ami nem igaz, rengeteg tüntetés volt a bezárt vonalakért.
," de erre nem szabad fenntartani egy olyan méregdrága infrastruktúrát mint a vasút."
Mi a méregdrága? Az egy BZ plusz mozdonyvezető plusz kalauz? (és a vicinálisokra egy fillért nem költ a MÁV) Tehát számszerűleg mi ezen a méregdrága?
Szerintem, ha itt valami drága az az alibi menetrend, hogy fél napokat ott áll személyzetestül mindenestül a vonat , ahelyett, hogy mondjuk járatba még azzal a néhány utassal is, ami utazna rajta.
"Egyébként ott, ahol sokan élnek tanyán ott van közűt és van buszközlekedés is, és nagyságrendekkel olcsóbb a 3-4 utassal tanyák közt szaladgáló Credo Econell mint a Bzmot"
Ez már több vonalbezárás után is bebizonyosodott, hogy a Volán nem tudja tartani és sokszor nem törekszenek arra, hogy azt a kínálatot fenntartsa , ami a vonalbezárás volt egy-egy vonalon.
(attól meg a hideg kiráz, hogy egy vasúti szolgáltatást sokan busszal akarják kiváltani-kivéve persze ez alól azok az esetek, amikor a vonal felújítása miatt kell a pótlóbusz)