Revir Creative Commons License 2019.07.24 -5 3 38899

Most ne bántódj meg, de nem ez az unalomig ismert demagóg érvet hallhattuk 2007-ben, 2009-ben is? Hogy a vonalbezárás majd vidékeket lehetetlenít el? Ha ennek fele is igaz lett volna, akkor lett volna komoly fellépés a dologgal szemben. Nem volt. Azt meg, hogy naponta volna/lenne néhány utas, akinek kényelmesebb a vonat mint a busz, bár együtt érzek velük, de erre nem szabad fenntartani egy olyan méregdrága infrastruktúrát mint a vasút. Egyébként ott, ahol sokan élnek tanyán ott van közűt és van buszközlekedés is, és nagyságrendekkel olcsóbb a 3-4 utassal tanyák közt szaladgáló Credo Econell mint a Bzmot, tudom, hogy ezt itt kimondani olyan mint bemenni az oroszlán barlangjába, és nem is akarom elvenni trizs kenyerét, de ez a realitás, amit meg írtam korábban a mellékvonalakról az sajnos igaz, az utóbbi 10 évben az akkori vonalbezárások idején jól kihasznált azóta még csak nem is alibisített vonalakon is egyre rövidebb és rövidebb vonatok járnak. Ahol tíz éve Bzmot+Bzmot+Bzx+Bzx járt, ott ma elég a Bzmot+Bzx, ahol pedig háromrészes Bz járt, ma gyakran elég a szóló, és még tömeg sincs. Szinte nem maradt olyan mellékvonal az országban, aminek az utasforgalmát nem lehetne kiváltani egy szóló busszal.

Előzmény: bendeguz90 (38892)