RobZX
2019.07.20
|
|
0 0
12994
|
Sziasztok! Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném. Tegnapelőtt vettünk egy Lacetti 1.4 fekete HB modellt. Furcsa hibákat produkált amikor hazahoztuk. Kezdődött azzal, hogy nem volt tompított csak távolsági és helyzetjelző(bal első kiégve), úgy hogy közben a kapcsoló tompítottra volt állítva, illetve a fénykürt sem működött, bármilyen állásban volt a kapcsoló. Ezután ami rosszabb nem lehetett lekapcsolni sem a távolságit csak úgy, hogy az akkusarut levettem. Tegnap pedig már égett szag is volt a kapcsoló körül, valamint enyhe füst is, eléggé megijedtem azonnal félreálltam és levettem az akkusarut végül valahogy hazavergődtem vele és azóta itthon van levett akksival. Szerelőhöz hétfőn tudom vinni, ő azt mondta valószínű kapcsoló hiba lesz. Olvastam olyat, hogy hiába van cserélve a kapcsoló, attól még elég? Fel kell relézni vagy valami ilyesmi és az a végleges megoldás. A műszerfal mögött csatlakozó szétégésről tudok, de az okozhat ilyet? A másik gond, hogy az olajnyomás visszajelző lámpának ha jól gondolom ráadott gyújtásnál világítania kellene, majd kis idővel indítás után elaludnia? Mert nekem sajnos egyáltalán nem ég. Kiéghetett a műszerfalban az izzója vagy az olajgomba ment tönkre? Vagy ami rosszabb kikötötték direkt? |
|