Szia,
Teljesen a te dolgod.
Egyébként nekem is Akrapovic van fent(ezt is adta hozzá a korábbi tulaj, meg a gyárit is), nincs beírva a forgalmiba, bár típushelyes. Viszont A sógorokhoz visszaraktam az eredetit, amikor túráztunk.
Magyarban meg arra figyelj, hogy ne legyél hangos, akkor nem bántanak(idáig ez a tapasztalatom).
Dél Európában, Olaszban meg nem foglalkoznak vele.
Saját tapasztalatok: A tavaszi autós kiállításnál sorra szedték ki a járgányokat, és nem csak hangra, hanem műbizonylat/forgalmi bejegyzés/ engedélyeket is kérték már a kipufogónál is, persze felni, és karosszéria elem eltérésnél. És van teljesítmény mérő padjuk is. Bünti kb 300 eft, plusz a visszaalakítás, és újravizsgáztatás költsége.
Tehát ha túl hangos/ feltűnő vagy, kiszednek.
Külföldön Ausztriába pedig nehogy ezekkel menj, mert jobb esetben megvetetik veled a gyárit ott a helyszínen(van egy kitelepült kereskedés ilyenkor), és jó áron felszerelik. Abból a pénzből meg 2 garnitúra Akrapovic kijön.
Rosszabb esetben intézheted magadnak a trélert, de csak azután, hogy befizetted az 1500 eurós büntit, és visszakaptad a motort. És ezt sajnos egy Soproni barátom tapasztalatából tudom, Ő inkább megvette a helyszínen(800EUR+200 a szerelés, még jó hogy volt nála bankkártya, azzal is lehetett fizetni), bár azt nem tudom, hogyan tudnak hirtelen ennyi féle/fajta motorra tartani kipufogót, de lehet van még egy belső nagyobb raktáruk is....