Sziasztok. Leonardo 250-ről van szó. 2017-ben kapott; Malossi 287 ccm-es hengerszett,Malossi kevlár szíj, Malossi kuplung és kuplungharang, Malossi hátsó kuplung-szíjtárcsa, Malossi piros kuplungrugók, Malossi variátor, Malossi variátor külső szíjtárcsa, Malossi vezérműtengely. Hátsó féknyereg kapott egy Grimeca felújítószettet, NG féktárcsa hátul (2017-ben vettem szintén), EBC Brakes hátsó fékbetétek (szintén 2017) , tavaly nyáron kapott Ferodo első féktárcsát, Brembo fékbetétekkel. A múlthéten 2 új gumi lett rá feltéve; előre egy Michelin 130/70 12 m/c 56L , hátulra egy Continental 130/70 12 m/c 62P. Gyári, új karbit kapott (AP8122433), új szívócsonkot (AP8122520), valamint nagyobb főfúvókát (AP8176014). A főtengelyen cserélve lettek a csapágyak, valamint a szelepszárszimeringek is. Kapott egy új KMC vezérműláncot (AP8122434), és új, gyári láncfeszítő sínt (AP8122506). NGK DR8EIX irídiumos gyertya. A feszítőpatron fel lett újítva, 2 db patronból. Tavaly nyáron kapott Yuasa YbL 12 AL-A típusú új akksit. Tavaly augusztus végén lett letéve a motor, és most májusban lett összerakva. Nagyon szépen, csendesen, egyenletesen jár, könnyen indul hidegen, melegen. Jól húz, kényelmes, könnyű motor. A gyári alkatrészek és tömítések mindegyikét Yamaha cikkszám alatt rendeltem, mert jóval olcsóbb volt, csupán a könnyebb rákereshetőség miatt írtam Aprilia cikkszámokat. A bal első index kompletten gyári újra cserélve, a bal oldalon gyári fehér indexbúra. A burkolatok több helyen kicsit karcosak, kopottak használatból, tárolásból eredően. Műszaki jövő év januárig van rajta, törzskönyve az én nevemen van, gépjárműadó az évre befizetve. Biztosítás jövő év áprilisig rendezve. A mai árakat figyelembe véve , szerintetek mi a reális piaci értéke ?