Kovee123 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18355

Eddigi Tapasztalatom szerint két esetben lehet elkoptatni hamarabb a lamellákat ennél a verziónál.

 

1. nagy gáz-kihúzatás, majd nagy fordulatszámnál elbénázott váltás ( nem veszed el a gázt egy pillanatra). Ilyenkor az automata nagyon sokáig csúsztat a váltáskor felpörgő motor miatt( 1-2. 2-3. 3-4-es váltásoknál)

2. sok városi megállás-indulás(gyakorlatilag leégetik a kopó részt). Itt ha nem határozott az elindulás, és a megállás, akkor itt is nagyon szerintem túl sokat csúsztat az automata

 

Amúgy ha valaki ráérez, akkor városban is tökéletes segítség a félautomata váltó. Csak nem szabad sokat csúsztatni. De ez a sima váltónál is igaz.

Előzmény: Quattroman (18353)