Bakancs4
2019.05.13
|
|
0 0
46933
|
Szerintem Kiwi leírása pontos volt . Tapasztalatom szerint a szíj kopottsága és a nyugalmi belógás közömbös a rángatásmentes indulás szempontjából .
Indulásnál rángatni akkor rángat :
- -- ha nagy a nyugalmi-alapjárati hézag a primer variátornál ( és emiatt sokat kell emelni a fordulatszámon , hogy meginduljon az erő átvitele ) . Ennek lehet oka a jelentős szíjkopás is . Ha utánahézagolunk akkor extrém keskenyre kopott variátorszíjjal is lehet szelíden indulni -- az persze más kérdés , hogy a keskeny szíj következménye az alacsonyabb végsebesség .
- -- ha túl puhák vagy szakadtak a gumibakok
A nyugalmi belógás Gázos Sanyi szerint azért fontos , mert különben a szíj nekiérhet a primer tárcsa valamelyik oldalának és akkor az viszi a szíjat aminek következtében recseghet az irányváltó . Nálam volt olyan kocsi aminek lapból is feszült kicsit a szíja és nem tapasztaltam , hogy futna a szíj -- az talán akkor lehet ha kicsit félrefut a tárcsa , de az nagyon veszélyes . Gyárilag 1-2 mm a megengedett -- hát a félrefutó tárcsa NAGYON hamar eltépi a szíjat , az biztos .
|
|