Bakancs4
2019.04.21
|
|
0 0
46844
|
Azért akarom gyári megoldásokkal felvértezni, mert nem csak én fogom használni.
Ja , ez régi körülmény, amiről néha megfeledkezünk . Barátom mondta , hogy neki szimpatikusabbak a nyomógombos izzítások és az Aixam zavaros leállítója helyett a bovdenes motorstoppoló , de a kis traktort jobbára az ( nőnemű) élettársa használja munkába járásra ezért törekednie kell gyárias megoldásokra .
És ha már a huzalos leállításnál tartunk egy kis extremitás . Lehet már leírtam , de úgyis elfelejtettétek már . Szóval adott egy Ligier Ambra , amikor megvettem csodálkozva láttam a műszerfal alatt egy bovdenes működtetőt . Mi ez ? Először az eladó se tudta ( régen használta a gépet , sokat állt üzemképtelenül ) , amíg a másik végét a motortérben kerestem eszébe jutott : ezzel áll le a motor ... Hmm... A Lombardini mágnesszelepes . Ennél viszont bovdenvég az adagolónál kialakított karra csatlakozott . A mágnesszelep megvan , be is van kötve ... Hmmm... Otthon alaposabban körbenézve láttam , hogy az üzemanyagpumpáról jövő betápvezetéket az elvezető résolajcsőre kötötték , míg ahol be kéne mennie a adagolóba a naftának ott jön ki és megy hátra a tartályba . Vagyis fordított irányból táplálják az adagolót -- ehhez feltehetőleg kivették a résolaj útjából a visszacsapó-szelepeket , mert a motor beindul . Viszont hiába vették le "gyújtást" ezzel csak a visszavezető ágat zárták el , vagyis a motor tovább járt . Mentségükre szolgáljon : később találtam olyan szerelési útmutatót amelyik szintén fordítva ábrázolta .
|
Előzmény: muszak01 (46842)
|
|