Nem ezekkel a vezetékekkel van bajom amik gyáriak. Pár perc alatt le lehet a csatlakozókat húzni, és csak oda lehet visszadugni. Az akksitól mentek utólagos dupla vezetékek egy nyomógombhoz és egy világítós kapcsolóhoz, és nem volt világos ezek hová vezethetnek.
A nyomógombos kapcsoló az izzításé volt, az izzítórelét kiiktatva, némi vezeték rendbetétel után kb. 10 másodperc nyomás után 2-3 fordulatra indult a motor ejtőtartályos betáplálással.
A világítós billenőkapcsoló a mágnesszelephez vezetett, 2 vezeték is rá volt kötve az egyik csatlakozóhoz, a másik kivezetés üresen árválkodott. Mivel az ejtőtartály őt kikerülte, simán indult a motor nélküle is, leállításkor elég volt gömbölyű végű fogóval elszorítani a benzincsövet .
Sikeresen összekötötte valaki a testet és a pozitív vezetéket. A biztosítéktáblában volt két rossz biztosíték és egy üres hely. Szerencsére a fedélben volt egy táblázat ami tartalmazza hogy hová hová mekkora bizti kell, és volt ábra is hogy hová megy.
Összességében sikerült egy régóta álló 42000 km-t futott csodás hangú motort elindítani, de az izzítórelét valószínűleg cserélni kell és bekötni.
A mágnesszelepet is át kell kötni a gyújtáskapcsolóra.
Szóval van még tennivaló bőven, de úgy néz ki van értelme ezt az egyébként donornak szánt autót rendbe szedni, mivel a többi alkatrész is viszonylag jó állapotú. Még a kilométeróra spirál is egyben volt, és gyári állapotú . Ritkán látok ilyet.
A menetpróbát csak a fékrendszer megbízhatatlan működése akadályozta meg. Na jó, mentem 10 métert oda-vissza. Lesz itt még tennivaló.